LET US PRAY...

Jag är inte perfekt...far from it...för många är jag ju n thug...en tattuerad syndare med en del muskler...
Men jag har alltid sett mig som en av the good guys och jag försöker verkligen göra rätt trotts alla fel jag gör i mitt liv...
Jag har ett ofta för mjukt hjärta och en babe sa en gång till mig:
Zone du är fysiskt en mördarhund som inte fattat det utan tror du är en knä hund!
Anyway...jag tror på karma och jag tror på gud...
Så visst vore det nått om Zone Capone blev pastor och åkte runt the rock-star way and spread the word!
Ni vet riktigt maffigt med gospel och rap musik och med en fet grill i käften!



HALLELULIAHHH...JESUS RULES so let`s pray!

Father thank you for makin me righteous
and accepted through the blood of Jesus
Because of that I am blessed and highly favored by you
I am the object of your affection
Your favors surround me as a shield
where I will experience great victories and
supernatural turn-arounds and miraculous breakthroughs
in the midst of great impossibilities....

Because of God's favor my enemies cannot triumph over me
I will have honor in the midst of my adversaries
and I will have supernatural increase in promotions
that will declare restoration of everything
that the devil has stolen from me...

Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0