RIP IT UP?

Min träning är on a roll!
Just nu så tränar jag inte för någon tävling....
Vill bara se ok ut för min egen skull & ofcourse to look like a cartoon hero..LOL!
I`m training freestyle...
Inget träningsprogram...inga speciella sets eller reps...NAAH...
JAG ÄR EN KONSTNÄR och tränar helt på kännsla!
Jag ser ok ut...ingen tävlings form men ok...


In this cellphone pic taken a couple of days ago I`m 95kg...
Jag är nog lite hårdare än det ser ut på bilden dock...
Hade ätit ett par MAX mål ett par dagar där...LOL!
Jag leker med tanken att dra ner mig 5-6kg...
Ett par fotografer har frågat om dom får fota mig så...
Maybe I will do it & take some pics just for the hell of it...
What do ya guys think?

LOVE!
ZONE

Kommentarer
Postat av: Jack

Ser j*kligt bra ut! Har missat att du börjat blogga, upptäckte det idag! KUL! =)

2009-08-11 @ 08:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0