GADGETS...



Jag är ibland FÖR djup och en FÖR MYCKET tänkare...
Så ibland...ibland...är det soft att bara släppa allt och verkligen låtsas att livet är en film!
Small things like these GADGETS kan verkligen hjälpa till att spica upp vardagen med! Lil` everyday things that makes life a lil`bit cooler and make ya feel like a G! Som mitt knogjärns bätes spänne som jag har som nyckelring för att den ser sååå elak ut när den hänger i bilen när jag kör (LOL!)...min feta Brietling...min dödskalle ring som jag fick av min mamma..en fet exclusive cigar samt en matchande tändare som ser ut som en liten pistol! Stuff like that can make my day och jag känner mig rätt ofta som VIN DIESEL..men med muskler! Min film e cool baby! Wanna`join?

LOVE!
ZONE

Kommentarer
Postat av: Pumpoholic

Quote of the day: "som VIN DIESEL..men med muskler" haha klockrent!

2009-08-07 @ 19:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0