DON`T DWELL ON IT...


Jag lever 2 liv just nu... 
En vecka som pappa och en som a single bachelor...
My life wasn't meant to be this way...Nah...this was never my plan...
Min 4 åriga lilla princessa betyder verkligen ALLT för mig och de veckor hon inte är här
så känner jag mig ofta depressed & lonely...
Det är nått nytt för mig då jag ser mig själv som en lycklig person...

Men samtidigt så har jag insett att min familj är mer än mitt blod och att riktiga vänner också är min familj!
Min framtid är inte längre utstakad utan allt står öppet nu...whats around the next corner?
Jag vet inte...
Det enda som går som en röd tråd genom mitt liv är min träning och min diet och min träning är verkligen a stabilizer!
Jag älskar att äta min "galna" mat utan kolhydrater i plast byttor och jag älskar den galna pumpen jag får på mina "all out" pass på gymmet!  Och jag älskar hur kombinationen av min träning och kost förvandlar min kropp till "a gargoyle of slabs of meat & veins"!
Nej jag äter inte kolhydrater alls längre! Fuck èm!
Jag äter fett istället...och ett TON protein! That's the way to do it!
That's the way to get in shape without suffering and the only way to STAY in shape!



Yes min träning och tiden med min dotter och mina nära vänner är vad jag lever för...
På kvällen när min dotter somnat sitter jag ofta ensam på min balkong med en fet cigarr och tänker på vad som hände och varför allt blev så här....
Och även om jag ofta känner att jag fuckat upp mitt liv så är jag så tacksam för vad jag faktiskt har i mitt liv!
Visst min mamma har cancer och är sjuk..MEN hon lever nu! Och visst jag lever ensam och har ingen trygghet i någon kärlek vilket är något jag saknar...MEN jag har några underbara vänner and lot`s of love from them! Och ja jag har min dotter på halvtid 48 mil ifrån mig vilket gör att jag får pendla MEN jag HAR en dotter som är en ängel och min största kärlek! (Och jag har en FET bil att pendla med! :))! Och när jag ibland känner mig som mest ensam kommer den där kliande kännslan till mig...that maybe there are a reason to all this?
Maybe there is something good coming around the next corner of my life?

Jag VÄGRAR fastna i det förgångna och jag tänker inte älta sönder mitt liv!
Don`t dwell on it...har blivit mitt motto! Cuz really what could I ever do to change the past and the decisions
that I thought was right back then? Nah... nothing...
Så jag tattuerade den texten på min vänstra hand under min klocka så jag ALLTID ser den as a reminder för livet!
Guess I needed this tatt...Ler!



LOVE YALL!
ZONE

Kommentarer
Postat av: Kimmen

Don't dwell on it... Helt rätt! Man ska tatuera sig för att det betyder något för en själv, inte för att man bara kan. Att alltid ha ett budskap med sig vart man än går gör att man aldrig behöver tvivla längre än den tid det tar att slänga ner sin blick över tatueringen...



Jag ska inte säga att jag vet hur det känns att vara i din sits. För jag har aldrig upplevt samma saker som du. Men jag vet däremot hur det känns att vara nere på botten av psykisk hälsa. Och hur svårt det är att andas där nere. Jag blir oerhört glad över att få läsa att du ser ljusglimtarna i din tillvaro trots att du precis som jag sjunkit djupt i sorg och frustration.



I de värsta perioderna i ens liv så ställs tron inför prövningar. Men tron har man alltid kvar. Tron är den största fightern i ditt liv och kommer aldrig att ge upp. En troende man kan aldrig förlora.



Jag har själv tatuerat in ett budskap som hjälper mig när livet suger. Jag vill dela med mig av det till dig. Och förhoppningsvis kan de också skänka dig lite lugn och ro när du om kvällarna sitter på balkongen och puffar på en härlig cigarr.



"Living one day at a time, enjoying one moment at a time. Accepting hardships as the pathway to peace."



Take care bigguy!



/Kimmen (stolt medlem av 08bolmers)

2009-07-21 @ 08:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0