THE LOVE FOR MY CHILD...



Jag har lyckats rätt bra med att fucka upp relationerna med kvinnorna i mitt liv den senaste tiden...
Det fanns en tid då jag trodde att jag var bra på relationer då jag enbart hade lååånga förhållanden bakom mig...
Jag är dock en hopplös romantiker och tror fortfarande på kärleken även om det minst sagt varit krångligt på slutet..

Dock kan ingen ta ifrån mig att jag försöker att vara en bra pappa till min dotter! Att bli pappa är det absolut största som hänt i mitt liv och kärleken till min Trude slår absolut ALLT jag någonsin kännt för en annan varelse! Jag skulle dö för henne utan att tveka en enda sekund och jag är så tacksam för att jag fick precis henne! :) Att jag sedan suttit i familjerätten i månader och att alla sa att pappor alltid förlorat men att slutligen få henne skriven hos mig har gjort att jag aldrig aldrig kommer att ta våran tid ihop för given och jag försöker att ta vara på varje sekund vi är med varandra!



Jag kommer aldrig att bli en förälder som inte ser sitt barn och hon är det absolut viktigaste viktiga i allt!
Theres NOTHING like the love for your child!

LOVE YALL!
ZONE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0